Журнал “Стандартизація, сертифікація, якість” № 4 (122)/2020
За останні десятиліття частота використання програмного забезпечення у різних сферах життя людини значно зросла. Зокрема, цей виріб посів важливе місце і в медичній галузі. Наприклад, як невід’ємна частина медичного пристрою (вмонтоване програмне забезпечення або прошивка в кардіостимуляторі), або ж як самостійне програмне забезпечення. Одне з ключових питань, з яким стикаються виробники медичного програмного забезпечення перед уведенням його в обіг, пов’язано з тим, чи насправді цю продукцію кваліфікують як медичний виріб. Адже не все програмне забезпечення, яке використовують у медичній сфері, може належати до медичних виробів. З огляду на це метою публікації є дослідження чинників, що впливають на класифікування самостійного програмного забезпечення та подальше оцінювання його відповідності.
ПРОГРАМА Вплив оновлених вимог до косметичних засобів на сферу медичних виробів Нове законодавство ЄС: MDR та IVDR. Зміни регуляторних вимог в ЄС, вплив на проходження оцінки відповідності в Україні. Одиниці системи SI: написання назв та позначень одиниць вимірювання і символів величин та Закон України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”. Аспекти застосування. Перерва Органи […]
ДетальнішеМетодичні рекомендації Міністерства охорони здоров’я України, які розроблені на основі відповідних документів Європейської Комісії (MEDDEV) для однозначного тлумачення норм технічних регламентів щодо медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro і активних медичних виробів, які імплантують. Рекомендації не є юридично обов’язковими, проте беруться до уваги виробниками, уповноваженими представниками, органами з оцінки відповідності та органами державного […]
ДетальнішеКурс «Спеціаліст з якості медичних виробів» Модуль Пост-маркетинговий нагляд. Основа для вивчення, аналізування та запобігання небажаних ситуацій, пов’язаних з медичними виробами на ринку. ПРОГРАМА Програма буде змінена з урахуванням MDR і буде додана інформацію щодо PMSP, PMSR, PSUR, PMCF, trend reporting … Законодавчі вимоги до проведення пост-маркетингово нагляду; Яку інформацію треба збирати і як стандарт […]
ДетальнішеАбо знайдіть відповідь тут
*Всі поля обов'язкові для заповнення