Український науковий інститут сертифікації надає інформаційні послуги виключно в межах своєї компетенції, що стосується медичних виробів, засобів індивідуального захисту та сертифікації систем управління якістю. Завдяки досвіду роботи з найбільшими постачальниками і виробниками на українському ринку, укладеними договорами про визнання результатів оцінки відповідності з провідними європейськими нотифікованими органами, фахівці УНІ-Серт є одними з найбільш кваліфікованих в цій галузі і можуть відповісти практично на всі виникаючі питання. Вони на високому рівні орієнтуються в національному та міжнародному законодавстві в сфері технічного регулювання, в тому числі на мові оригіналу.
Основний перелік надаваних інформаційних послуг:
Звичайний термін надання послуги становить від одного до трьох робочих днів після надання всіх необхідних документів та оплати.
Будемо раді відповісти на ваші запитання, зв’язатися з нами ви можете на сторінці контактів.
З 1 липня 2015 р. обов’язковою вимогою для введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів на ринку України стало проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів (ТР) (затверджені постановами КМУ 753, 754, 755 від 02.10.2013). Пунктом 21 постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 встановлено можливість введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів з чинним свідоцтвом реєстрації до […]
ДетальнішеОсновною спеціалізацією Навчального центру УНІ-СЕРТ є підвищення кваліфікації керівників з якості і регуляторних менеджерів постачальників, дистриб’юторів, виробників медичних виробів і засобів індивідуального захисту. Крім цього, проводиться регулярне внутрішнє навчання власних співробітників. Крім основних тем, які користуються постійним попитом у більшості учасників ринку, Навчальний центр пропонує семінари на вузькоспеціалізовані теми, інформацію по яким неможливо отримати консолідовано […]
ДетальнішеНаявність сертифікованої системи управління якістю (СУЯ) надає компанії ряд переваг: Оптимізуються і підвищуються ефективність і результативність процесів; Підвищується якість продукції та/або послуг; Компанія стає такою, що самостійно покращується та розвивається, вимагає менше уваги з боку керівництва компанії; Підвищується результативність ухвалення рішень; Скорочуються витрати на управління; Поліпшуються показники організаційної діяльності, підвищуються довіра і стійкість; За рахунок впровадження […]
ДетальнішеАбо знайдіть відповідь тут
*Всі поля обов'язкові для заповнення
Або знайдіть відповідь тут
*Всі поля обов'язкові для заповнення