Дослідницька агенцієя «Fama» провела дослідження української косметичної галузі в умовах повномасштабної війни на замовлення Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес, за підтримки програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансує ЄС та Уряд Німеччини й реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. GIZ Ukraine.
Дослідження містить огляд ключових проблем галузі, змін у структурі ринку, основної продукції, тенденцій та перспектив на глобальному ринку косметики, специфіки виробництва та викликів збуту, експорту та імпорту косметики, а також рекомендації щодо розвитку галузі від експертів, які стосувались суміжних сфер бізнесу. Втім, основні рекомендації стосуються того, яких кроків очікують від держави, та як самі підприємства можуть покращити становище галузі та задати вектор її розвитку.
Звіт доступний для перегляду за посиланням – https://drive.google.com/file/d/1TB6-58Sk8sBDO04qmdW9qxp1NouhZGKC/view
Європейська Бізнес Асоціація запрошує на зустріч, присвячену актуальним питанням оновлення технічних регламентів у сфері медичних виробів, яка відбудеться 8 травня о 10:00. Нові вимоги матимуть суттєвий вплив на виробників, імпортерів, дистриб’юторів та уповноважених представників медичних виробів. Питання для обговорення: Зміни у класифікації медичних виробів. Які вироби стають медичними? Запровадження чотирьох класів для медичних виробів для діагностики […]
ДетальнішеПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ Основні передумови використання дистанційних аудитів Підстави для проведення дистанційних аудитів Особливості проведення дистанційних аудитів в умовах воєнного стану Потенційні ризики проведення аудиту дистанційно Планування аудиту Результати аудиту ПРОГРАМА Доповідь про проведення дистанційних аудитів виробників в умовах воєнного стану. Доповідач – Ростислав Гриник, фахівець відділу оцінки відповідності. Відповіді на запитання, надіслані заздалегідь. Дискусія […]
ДетальнішеThePharmaMedia Перший незалежний фармацевтичний бізнес-портал Правильно визначений клас медичного виробу є критично важливим для забезпечення його якісного та безпечного використання в медичній практиці. Клас визначає також і регулювання цього виробу протягом усього його життєвого циклу в обігу. Як визначається клас медичних виробів? Які критерії та фактори впливають на цей процес та регуляторні аспекти? З […]
ДетальнішеАбо знайдіть відповідь тут
*Всі поля обов'язкові для заповнення