ThePharmaMedia Перший незалежний фармацевтичний бізнес-портал.
Продукція у якості якої не буває незацікавлених, адже всі ми користуємося нею щодня. Не буде перебільшенням сказати, що косметика – це більше, ніж ужитковий продукт, це – частина нашої культури, а тому її створення й виробництво вимагає особливих підходів. Тож, як виробникам косметичної продукції у цьому допоможе відповідність вимогам ISO 22716 (GMP)?
12 жовтня Aforum Conferences проведе онлайн-конференцію “Дієтичні добавки: стратегії розвитку”, яка є унікальним майданчиком із фокусом лише на ринок ДД, а її спікери – провідні фахівці індустрії. На цьому заході Тетяна Ремжина, начальник департаменту акредитованого органу УНІ-СЕРТ, зробить доповідь на тему “Вимоги, впровадження та сертифікація HACCP / ISO 22000 на виробництві дієтичних добавок” […]
ДетальнішеПРОГРАМА Спікер: Вікторія Мороз, Фахівець по роботі з ключовими клієнтами компанії “Кратія” 14:00 – 15:30 (90 хв): Шляхи легалізації продукції: власне чи контрактне виробництво? національне чи імпортне? Власна торговельна марка (ВТМ): про виграші, можливості, інвестиції та ризики; Схема OBL-OEM для медичних виробів: якість чи ціна? як стати віртуальним виробником? які критерії відбору постачальників; Призначення медичних […]
ДетальнішеУправління якістю // № 4 (40), квітень 2021 Компанії, які передають процес розроблення продукції на аутсорсинг, залишаючи собі тільки розроблення маркування та інструкції для ринку України (схема OBL-OEM), припускаються помилок, адже вони також мають здійснювати цей процес, хоча і тільки для стадії розроблення маркування та інструкції. Повний текст статті
ДетальнішеАбо знайдіть відповідь тут
*Всі поля обов'язкові для заповнення