GMP у виробництві косметики: навіщо це виробникові?

11.04.2024

ThePharmaMedia Перший незалежний фармацевтичний бізнес-портал.

Продукція у якості якої не буває незацікавлених, адже всі ми користуємося нею щодня. Не буде перебільшенням сказати, що косметика – це більше, ніж ужитковий продукт, це – частина нашої культури, а тому її створення й виробництво вимагає особливих підходів. Тож, як виробникам косметичної продукції у цьому допоможе відповідність вимогам ISO 22716 (GMP)?

Повний текст статті

Інші новини

15.01.2024

Законодавство України в галузі технічного регулювання медичних виробів

Курс «Спеціаліст з якості медичних виробів» Модуль Законодавство України в галузі технічного регулювання медичних виробів ПРОГРАМА Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” Закон України “Про загальну безпечність нехарчової продукції” Закон України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” ТР щодо медичних виробів №753 Директива Ради ЄС від 14 червня 1993 № 93/42/ЄЕС […]

Детальніше
30.05.2022

Щотижневик Аптека опублікував оглядову статтю про семінар “Оцінка відповідності медичних виробів в умовах війни”

19 травня відбувся вебінар на тему: «Актуальність оцінки відповідності медичних виробів шляхом визнання ЄС-сертифікатів в умовах воєнного стану», доповідами якого були Viktoriia Shevchenko, начальник департаменту оцінки відповідності ТОВ «УНІ-СЕРТ» та Яна Сидякіна, провідний фахівець відділу оцінки відповідності ТОВ «УНІ-СЕРТ».   Семінар показав велику актуальність проведення оцінки відповідності медичних виробів шляхом визнання сертифікатів, які видані нотифікованими […]

Детальніше
08.02.2024

Пост-маркетинговий нагляд. Основа для вивчення, аналізування та запобігання небажаних ситуацій, пов’язаних з медичними виробами на ринку.

Курс «Спеціаліст з якості медичних виробів» Модуль Пост-маркетинговий нагляд. Основа для вивчення, аналізування та запобігання небажаних ситуацій, пов’язаних з медичними виробами на ринку. ПРОГРАМА Програма буде змінена з урахуванням MDR і буде додана інформацію щодо PMSP, PMSR, PSUR, PMCF, trend reporting … Законодавчі вимоги до проведення пост-маркетингово нагляду; Яку інформацію треба збирати і як стандарт […]

Детальніше